۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

دلایل کفر شیعه ملعون وخبیث

دلایل کفر شیعه ملعون وخبیث

یکی از دلایل کفر شیعه عقیده تحریف قرآن می باشد . که شیعه قایل بر این است که قرآنی که در حال حاضر در جهان موجود و در دسترس مسلمانان جهان است تحریف شده است و قرآن اصلی دست امام مهدی می باشد و بعد از بازگشتش از مخفیگاهش او را در دسترس عوام قرار می دهد و عقیده تحریف که شیعه قایل به آن است به این معناست که قرآن لفظا کم یا زیاد شده است .
روایتی که برای تحریف قرآن می آورند این است که حضرت علی در پاسخ به زندیقی فرمود : سپس هنگامی که از خلفاء راشدین مسایلی پرسیده شد که آنان تاویل آن را نمی دانستند مجبور شدند آنرا جمع آوری کنند وبه آن چیزهای از طرف خود بیفزایند که با آن ستون های کفر خود را برپا دارند .( احتجاج طبرسی صفحه 137 )
ودر اصول کافی صفحه 262 روایتی نقل می کنند که امام صادق فرمود آیه ی . من یطع الله ورسوله در اصل این طور نازل شده که من یطع الله ورسوله فی ولایه علی والائمه من بعده فقد فاز فوزا عظیما
و از تفسیر صافی صفحه 11 روایتی از امام صادق نقل می کنند که او فرمود : آیه های زیادی از قرآن حذف شده است وبه قرآن جز چند حرف افزوده نشده است .وهمینطور شیعه برای اثبات تحریف قرآن در کتاب فصل الخطاب فی اثبات حریف کتاب رب ا لارباب دو هزار روایت از ائمه نقل کرده اند واین مسئله را جز مسلمات شیعه قرار داده اند که قرآن تحریف شده است و قرآن اصلی 17 هزار آیه می باشد و در اختیار مهدی است و بعد از بازگشتش او را با خود می آورد همانطور که از کتاب اصول کافی کتابی که مهر امام مهدی بر او خورده شده روایتی نقل می کنند که : امام صادق فرمود قرآنی که جبرئیل برای محمئ آورد هفده هزار آیه بود . ( اصول کافی صفحه 671 ) . حال شیعه چرا این قرآن را می خوانند و مسابقات برگزار می کنند دلیلش را از ائمه روایت می کنند که : امام علی فرمودند که خواندن قرآن به شکل اصلی و واقعی و همانگونه که بر پیامبر نازل شد حق مخصوص صاحب العصر امام زمان می باشد .( ترجمه مقبول صفحه 1067 )
و این عالم ملعون شیعه در تفسیرش بعد از این موضوع می نویسد که ما به خاطر حکم امام مجبوریم تغییراتی که منافقین در قرآن داده اند را به حال خود بگذاریم و عذاب تغییر دهندگان را کم نکنیم البته تا جایی که ممکن باشد مردم را با خبر می کنیم و قران اصلی را امام زمان می اورد .
این عقیده شیعه ملعون است وطبق عقاید مسلمانان هر کس قایل بر این باشد که یک حرف از قرآن کم شده یا یک حرف اضافه شده کافر است و طبق این عقیده در کفر شیعه هیچ شکی وجود ندارد .
از بینندگان تقاضا می شود این مسئله را دنبال کنند چون موضوع ادامه دارد تا بتوانیم کسانی را که توسط آخوند های کثیف استحمار شده اند به عقیده صحیح واسلام ناب برگردانیم .
به امید خدا
ادامه دارد...

۲ نظر:

علیرضا گفت...

بسم الله الرحمن الرحیم
اول سلام که در اسلام سفارش شده وگرنه شما قابل درود و سلام نیستید!

از عکس آیت الله الامام خامنه ای و جسارت به ایشان و دروغ اول مطلبتون مشخصه مغضب هستید و جاهل یا دروغگوی با غضب
شیعه معتقد است تنها قرآن تحریف نشده در میان کتاب های آسمانی و حضرت مهدی(عج) وقتی که میاید نسخه جدید به این علت میاید که اگر این حرفهارو رسول الله بیان میکردند از علم جاهلیت آن زمان و حتی در این زمان بسار بالاتر بوده و مانند آن زمان که جاهلان زبانم لال رسول الله را دیوانه میخواندند به علت سنگینی مطالب همین تعداد هم مسلمان نمیشدند.
و اگر شما خود را مسلمان میدونی باید عرض کنم مسلمان فحاشی نمیکند و بجای مسلمانی و عبد بودن انقدر دنبال تفرقه تکفیر و دیگران را ملعون و کافر و... خواندن نیست.
والسلام

Unknown گفت...

دوست من بی عدالتی ها نظام رو نذار به حساب تفکرات شیعه, ما هم خسته ایم از بی عدالتی ها ولی این چه ربطی به عقاید داره !!! چرا دروغ میگی, کجا شیعه بر این باور که قرآن 17 هزار آیه داره, قرآن ما همون قرآنیه که ت عربستان و عراق و سوریه و .. جاهای دیگست, قرآن شیعه هیچ فرقی با قرآن اهل تسنن نداره