۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

نظرى كه درج نشد!!!




چندی پیش در یکی از وبسایتهای شبهه پراکن شیعه در قسمت کامنت ها با تنی چند از دوستان مناقشه می کردیم ، بحثی علمی و منطقی که در میان بحث بنده چند روایت از کتب شیعه ذکر کردم و خواستار پاسخگویی از جانب برادران شدم اما متاسفانه مسئولين وبسايت از درج آن خودداری کردند، نمی دانم علتش چیست؟؟؟ به هر حال تصمیم گرفتند چیزی که آنجا درج نشد را برای وبسایت وزین سنی نیوز بفرستم تا بلکه به گوش برادران برسد.
اما نظر بنده:
آقای ........ نظرت راجع به این کفریات چیست؟

وَكَذَلِكَ أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ رُوحًا مِّنْ أَمْرِنَا مَا كُنتَ تَدْرِي مَا الْكِتَابُ وَلا الإِيمَانُ) قال: خلق من خلق الله عز وجل أعظم من جبرائيل وميكائيل كان مع رسول الله صلى الله عليه وآله يخبره ويسدده وهو مع الأئمة من بعده" (أصول الكافـي1/273).
در تفسیر روح می گوید : مخلوقاتی بزرگتر از جبرئیل و میکائیل که همانا ائمه ی بعد از او می باشند. در حالیکه مقصود قرآن می باشد.
ائمه یا خدا!!!
باب فی أن الأئمة يعلمون جميع العلوم التي خرجت إلى الملائكة والأنبياء والرسل عليهم السلام".(أصول الكافـي1/225-256).
کلینی در اصول کافی بابی دارد تحت عنوان: ائمه تمام علومی که بر فرشتگان و انبیاء ورسل داده شده را می دانند.
عن جعفر الصادق:"إنّي لأعلم ما في السّماوات وما في الأرض، واعلم ما في الجنة والنار، وأعلم ما كان وما يكون".(أصول الكافـي1/261)
از جعفر صادق( به دروغ و حاشا که جعفر رضی الله عنه چنین بگوید) روایت شده است که: من می دانم آنچه که در آسمان و زمین است و آنچه که در بهشت و جهنم است و آنچه که در گذشته شده و و در آینده می شود.
ائمه و حفظ کتب تحریف شده:
باب أن الأئمة عندهم جميع الكتب التي نزلت من عند الله عز وجل وأنهم يعرفونها على اختلاف ألسنتها".(أصول الكافي1/227)
کلینی در اصول کافی بابی دارد که: ائمه در نزد آنهاست تمام کتابهایی که خداوند نازل فرموده و با وجود اختلاف زبان آنرا می فهمند.
تعلیق: این در حالی است که خداوند می گوید یهود و نصاری کتب خود را تحریف کردند و این از دو حالت خارج نیست
اول: کتب آنها تحریف نشده بلکه خداوند بوسیله ی ائمه آنرا حفظ کرده است.
دوم : اینکه ائمه کتب تحریف شده را حفظ کرده اند.
شاخدارترین دروغ تاریخ
عن أبي عبد الله أنّ الحسن قال:"إن لله مدينتين، إحداهما بالمشرق والأخرى بالمغرب. وفيها سبعون ألف ألف لغة. يتكلم كل لغة بخلاف لغة صاحبها. وأنا أعرف جميع تلك اللغات". (أصول الكافي1/384-385، كتاب الحجة. باب مولد الحسن بن علي).
از ابوعبدالله روایت شده از حسن که خداوند دو شهر دارد یکی در مشرق و دیگری در مغرب و در آن هفتاد میلیون لغت وجود دارد که هرکدام با دیگری متفاوت است و من همه ی آن زبانها را می داند.
اولا: هفتاد میلیون زبان در آن زمان کجا بوده است ، و چرا اسمی از آن زبانها نیست- چرا رسول خدا صلی الله علیه و سلم زید بن ثابت را مامور کرد تا زبان عبری و سریانی را بیاموزد اگر خود و علی و حسن و حسین هفتاد ملیون زبان می دانستند، حتی ثابت شده که وقتی ماموران فارس به نزد ایشان آمدند سلمان رضی الله عنه سخنانشان را ترجمه می کرد.
ثانیا: آیا معقول است که در دو شهر مردم به هفتاد ملیون زبان سخن بگویند؟؟!!!
تصور کنید جمعیت ایران که در حدود هفتاد ملیون نفر است ( با اینکه هزاران شهر در آن وجود دارد) هر انسانی با یک زبان سخن بگوید کاملا متفاوت با شخص دیگر!!!!!
هدف از خلقت موجودات.
أنّ الله قال للقلم لما أمره أن يكتب يا قلم فلولاه ما خلقتك ولا خلقت خلقي إلا لأجله".(بحار الأنوار للمجلسي15/30).
همانا خدا به قلم گفت اگر او ( علی ) نبود تو را نمی آفریدم و مخلوقاتم را نیافریدم مگر بخاطر او.
خداوند می گوید: ( و ما خلقت الجن و الإنس إلا لیعبدون) من جن و انس را نیافریدم مگر برای اینکه مرا عبادت کنند _ از جانب خدا دروغ می بندید که بخاطر علی خلائق را آفریدم!!!
فضل ائمه بر ملائکه و انبیاء
الحر العاملي" قائلاً:"الأئمة الإثنى عشر أفضل من سائر المخلوقات من الأنبياء والأوصياء السابقين والملائكة وغيرهم".(الفصول المهمة ص152)
حر عاملی می گوید: ائمه ی دوازده گانه ما برترند از سائر مخلوقات از پیامبران و اوصیاء و ملائکه غیرشان.
(این چه کفری است که می گویید ؟؟؟) خداوند در قرآن در مورد انبیاء می فرماید: وَكُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِينَ (86) – الانعام- (ما همه آنها (پیامبران) را بر جهانیان برتری دادیم) آقای کلینی دروغ پرداز این کفریات را چگونه بیان می دارد؟؟؟؟؟
ضروریات مذهب شیعه از دیدگاه خمینی
خميني می گوید:"إنّ للإمام مقاما محموداً ودرجة سامية، وخلافة تكوينية تخضع لولايتها وسيطرتها جميع ذرات هذا الكون، وإن من ضرورات مذهبنا أن لأئمتنا مقاماً لم يبلغه ملك مقرب ولا نبي مرسل".(الحكومة الإسلامية ص52)
ترجمه: همانا امام داری مقام ستوده و درجه ای وارسته است و خلافت تکوینی که تمام ذرات گیتی در مقابل ولایش سر به کرنش می نهند و از ضروریات مذهب ما این است که ائمه ی ما دارای مقام و منزلتی هستند که هیچ فرشته ی مقرب و هیچ پیامبری بدان دست نمی یابد..
دیدگاه شما نسبت به این گفته ی کفر آمیز چیست؟ و چه پاسخی دارید؟ ائمه داری منزلتی هستند که هیچ پیامبر و فرشته ای بدان دست نمی یابد!!!!!!!!!
اکنون دمی در این روایت تامل کنید:
يونس حبسه الله في بطن الحوت لإنكاره ولاية علي بن أبي طالب ولم يخرجه حتى قبلها"(تفسير فرات 13 بحار الأنوار 26/333)
ترجمه: خداوند یونس را بعلت انکار ولایت علی بن ابیطالب در شکم ماهی زندانی کرد و تا وقتی آنرا قبول نکرد او را بیرون نیاورد!!!!!
خداوند بعلت انکار ولایت علی بن ابیطالب او را در شکم ماهی زندانی کرد!!!!!!
انکار ولایت علی در مذهب شما کفر است- پس یونس علیه السلام والعیاذ بالله کافر شده است!!!!!
خداوند و فرشتگان و انبیاء قبر علی را زیارت می کنند!ً!!!
روى الكليني وغيره أن أبا عبد الله عتب على من أتاه ولم يزر قبر علي بن أبي قائلا:"لولا أنك من شيعتنا ما نظرت إليك، ألا تزور من يزوره الله والملائكة والأنبياء".(الكافي7/580 تهذيب الأحكام للطوسي 6/20، وسائل الشيعة 14/375، بحار الأنوار25/361 100/258، طبعة أخرى 97/257، كامل الزيارات 38، كتاب المزار 19 فرحة الغري74).
و کلینی و غیره روایت می کنند از ابوعبدالله که ایشان ملامت کردند کسی که به نزدش بیاید و قبر علی بن ابیطالب را زیارت نکند ، ابوعبدالله گفت: اگر نه این بود که تو از شیعیان ما هستی بسویت نگاه نمی کردم، آیا زیارت نمی کنی کسی را که خدا و ملائکه و پیامبران او را زیارت می کنند.
خداوند و فرشتگان و انبیاء قبر علی را زیارت می کنند!!!!
چگونه؟
یا اینکه خدا با فرشتگان و انبیاء تشریف می آورند نجف و یا اینکه قبر علی را بلند می کند می برد نزد خود!!!
کم مانده بگوئید قبر علی را زیارت می کنند و طلب برآورده کردن حاجت می کنند!!!
آیا مردم را تا این اندازه احمق و جاهل و نفهم تصور کرده اید؟؟؟؟؟
ای شیعیان اندکی بخود بیایید و از خواب غفلت بیدار شوید.
يكی از خوانندگان سنی نیوز

هیچ نظری موجود نیست: