۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

خباثت آخوندهای شیعه در مورد روایات اهل سنت


در اکثر وبلاگ هایی که بین یک سنی وشیعه مناظره وبحث می شود دیده می شود که شیعه های فریب کار روایاتی از کتب اهل سنت می آورند ووبا ترجمه غلط ویا دادن آدرس غلط ویا تاویل وتریح غلط ودر آخر وارونه جلوه دادن مطلب وقطع وبرید اهل سنت راه که اکثر جوانان احساساتی هستند که بر اساس احساسات خود در این مناظرات شرکت کرده ند را لا جواب می کنند ودر مجامع خود شیرینی پخش می کنند که علماء بزرگ اهل سنت را شکست داده اند لذا به یکی از جواب ها وسندی که شیعه ها همیشه آنرا در مقابل اهل سنت استفاده می کنند توجه نموده وآنرا بررسی می کنیم تا نحوه عدالت علماء شیعه برای همگان روشن گردد. وقتی با شیعه ای در رابطه با تحریف قرآن بحث می کردم با کمال تعجب اسنادی برای من فرستاده شد که شیعه ها قرآن را قبول دارند ولی اهل سنت آنرا تحریف شده می دانند وبعضی اسناد برای من فرستاده شد که یکی از آنها از این قرار است . .

قرآن از طرف سنی هم تحریف شده وآنها قایل به اضافه شدن در قرآن هستند همانطور که در کتب معتبر آنان دلایل موجود هستند مانند کتاب تفسیر اتقان مطبوعه احمدی صفحه 446 سطر 2 امام جلال الدین می گوید : ::

وَ سُورَهُ الأَعرَاف زِیدَ فِیهَا ألصآد علی آلم لِمَا فِیهَا مِن شَرحِ القِصَص انتهی بلفظه یعنی درشروع سوره اعراف جزء 8 رکوع 8 در قرآن لفظ ( آلمص ) بوده وسه حرف بود ویک حرف ( ص ) به این خاطر به آن اضافه شد چونکه قصص انبیآء در آن بیان شده است . و همینطور در صفحه 446 صاحب تفسیر می نویسد ::: وَزِیدَ فِی الرَّعدِ "ر" لِأَجلِ الرَّعدِ انتهی بلفظه ... یعنی در قرآن در شروع سوره رعد (آلمر ) که می بینید در اصل "آلم " سه حرف بوده و یک حرف " ر " به این خاطر به آن اضافه کرده شد که در این سوره از رعد وبرق یاد شده است .

در آخر نوشته اند که آیا عقیده تحریف مال سنی ها است یا شیعه ها ؟ غیرتمند باید بمیرند کسی که خانه خودش اینجوری است چطور می تواند بر شیعه های کامل الایمان بهتان بزنند . .

------------------------------

این نمونه ای از اعتراضات شیعه ها تست که در مبارزه با سنی های احساساتی استفاده می کنند وسنی های بیچاره هم مات و مبهوت می مانند که وقتی این روایات در کتب اهل سنت موجود است لذا سنی ها مثل شیعه با چند تا فحش شکست خورده میدان را خالی می کنند اما باید بدانیم تمام اسنادی که شیعه های ملعون در مناظرات اینترنتی می نویسند صددرصد تحریف شده هستند که بخاطر طویل بودن مطلب به یک روایت کفایت می کنیم اگر کسی حق بین وواقعیت پسند است همین برایش بس است واگر غیرتی وجود ندارد لذا برگشت از جهالت برایشان نا ممکن است و جز همان افرادی هستند که الله تعالی می فرماید بر قلب و چشم و گوششان مهر زده شده است .حال اصل این روایت را برای دوستان می نویسم تا خودتان از دیانت علماء شیعه آگاه شوید وبدانید که برای پوشیدن ضعف خود چقدر مردم خود رافریب می دهند .

-------------------------------------------

اصل روایت تفسیر اتقان .:::::

فصل : قال فی البرهان ومن ذلک افتتاح السور باالحروف المقطعه واختصاص کل واحده بما بدأت به حتی لم یکن لترد آلم فی موضع آلمّر ولا حم فی موضع طسم قال وذالک ان کل سوره بدأت بحروف منها فان اکثر کلماتها وحروفها مماثل له فحق لکل سوره منها ان لا یناسبها غیرالوارد فیها فلووضع فموضع ن لعدم التناسب الواجب مراعاته فی کلام الله . وسوره ق بدأت بما لما تکرر فیهامنالکلمات بلفظ القاف من ذکرالقران والخلق والتکریر القول ومراجعته مرارا والقرب من ابن آدم وتلقی الملکین وقول العتید والرقیب والسائق والالقآء فی جهنم والتقدم بالوعید وذکر المتقین والقلب و القرون التنقیب فی البلاد وتشقق الارض وحقوق الوعید وغیرذالک . وقد تکرر فی سوره یونس من الکلم الواقع فی آلمر مائتا کلمه او اکثر فلهذا افتتحت بآلر واشتملت سوره ص علی خصومات المتعدده فاوله خصومه النبی صلی الله علیه وسلم مع الکفار وقولهم اجعل الآلهه الها واحدا ثم انتصام الخصیمین عند داوود ثم تخاصم اهل النار ثم اختصام الملأ الاعلی ثم تخاصم ابلیس فی شأن آدم ثم فی شدن بنیه وأغوائهم و آلم جمعت المخارج الثلاثه الحلق واللسان والشفتین علی ترتیبها وذالک اشاره الی البدایه التی هی بدأالخلق والنهایه التی هی بدأالمیعاد ولوسط الذی هو المعاش من التشریع باالاوامر والنواهی وکل سوره افتتحت بها فهی مشتمله علی الامور الثلاثه وسوره الاعراف زید فیها الصاد علی آلم لما فیها من شرح القصص قصه آدم فمن بعده علی الانبیآء لما فیها من ذکر فلا یکن فی صدرک حرج ولهذا قال بعضهم معنی آلمص الم نشرح لک صدرک و زید فی الرعد " ر " لأجل قوله رفع السموات و لجل ذکر الرعد والبرق وغیرهما . واعلم ان عاده القرآن العظیم فی ذکر هذه الحروف ان یذکر بعدها ما یتعلق بالقران کقوله آلم ذلک الکتاب . - آلم الله لا اله الا هو الحی القیوم نزل علیک الکتب با الحق - آلمص کتاب انزل الیک - آلمر تلک ایات الکتاب - طه ماانزلنا هذا القران لتشقی - طسم تلک آیات الکتاب - یس والقرآن - ص والقرآن . الا ثلث سور العنکبوت والروم و ن لبس فیها ما یتعلق به وقد ذکرت حکمه ذلک اسرار التنزیل .

-----------------------------------

بله دوستان این اصل نوشته در کتب اهل سنت است که علماء ومحدثین شیعه برای استحمار کردن ملت خود از چه دجل هایی که استفاده نمی کنند قسمت رنگی مطلب بالا همان مطلبی است که علماء شیعه آنرا برای تضعیف عقاید جوانان اهل سنت در وبلاگ ها و کتب خود استفاده می کنند ومی دانند چون جوانان اهل سنت ار این کتب دور هستند ودسترسی ندارند لذا در غقایدشان تزلزل پیدا می شود غافل از این که ملت خود را هم از واقعیت ها دور نموده اند و با این فریب های آخوندی ملت بدبخت شیعه را راهی جهنم نموده اند مطلبی که صاحب تفسیر اتقان نوشته در آن حکمت و اسرار ورموز حروف مقطعات را بیان می کند که یعنی در سوره های زیادی از حرف مقطعه ( آلم ) استفاده شده وسوره الاعراف زید فیها آلصاد علی آلم لما فیها من شرح القصص . و این جمله ها را صاحب اتقات به الله تعالی نسبت می دهد یعنی الله تعالی این حرف را به این علت در فلان سره اضافه نموده است و فاعل متکلم در جمله صاحب تفسیر الله تعالی وخود قران هستند نه انسانی دیگر ولی علمآء منحوس شیعی همچون علامه حائری و و علامه حامد حسین ودیگر علماء شیعه این موضوع را به صحابه پیامبر می چسبانند و از این تکه تکه کردن مطالب اهل سنت می خواهند شیعه را را خر کنند وجوانان حساس اهل سنت را در عقاید ضعیف کنند .

من هم برای آخوند های ملعون شیعه متاسف هستم که بخاطر شکم ( خمس ) و آلت تناسلی ( صیغه ) مردم خود را فریب می دهند و برای حصول این دو از همه چیز خود چون غیرت ، ایمان ، حیا و .... خود گذشته اند وبرای مردم شیعه هم متاسفم که خود را همچون میمون در اختیار چند حیوان بنام آخوند نموده اند که هم به مال و هم به ناموسشان تجاوز می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: